Google Remarketing

A Google remarketing tökéletes rendszer, hogy az ügyfeleket további ajánlatainkkal tudjuk elkápráztatni.

A remarketing lényege, hogy az ügyfél már járt az Ön oldalán, de még nem vásárolt. Miért nem? Például árérzékény és megnézi máshol is a terméket, összehasonlítja. Ezért elbarangol az oldalról. A Google remarketing ilyenkor segít Önnek azzal, hogy az ügyfelet “követi” a neten és a Google display hálózatán keresztül  Google display-féle banner hirdetések segítségével tud Ön további ajánlatokat, lehetőségeket kínálni a még meg nem szerzett ügyfélnek.


 
Hogyan működik a remarketing?

Figyelemmel kíséri az ügyfelet és követi az interneten, ahol a Google display hálozata által bárhol szembetalálkozhat az Ön ajánlatával. Mivel az ügyfél már járt az Ön oldalán, így biztosan olyan terméket keres amit Ön kínál.


Mikor érdemes használnom remarketinget?

Szinte mindig érdemes használni hirdetési lehetőségeket. A remarketing akkor a legjobb, ha esetleg akciózik egy bizonyos terméket, és el akarja érni az ügyfeleit. 


error: Másolás védve!!