Piackutatás

Mi az a piackutatás?

 A piackutatás egy olyan közgazdaságtani vizsgálat, amely egy-egy konkrét üzleti cél érdekében végez adatgyűjtést illetve elemzést. A leggyakoribb említési esete, amikor konkrét termék vagy termékcsoport értékesítési lehetőségeiről, a piacának változásáról, reklámjairól, fogyasztóinak magatartásáról szól. A modern gazdaságban nélkülözhetetlen a hatékony információáramlás. Ezért a vállalatok és más piaci cégek arra törekednek, hogy minél több információt szerezzenek a vevőikről


Piackutatás

PiackutatásNemzetközi nagyvállalat vagy kis- és középvállalatoknak egyaránt rendszeresen merülnek fel olyan kérdések, melyek megválaszolásához piackutatásra van szükség. Teljeskörü szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy pontos képet kapjon a piacról, melynek segítségével jobban, és felkészültebben tud majd dönteni. Nemzetközi nagyvállalat vagy kis- és középvállalatoknak egyaránt rendszeresen merülnek fel olyan kérdések, melyek megválaszolásához piackutatásra van szükség. Teljeskörü szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy pontos képet kapjon a piacról, melynek segítségével jobban, és felkészültebben tud majd dönteni.


Mikor érdemes piackutatást igényelnem?

Piacra lépés esetében, Új termék bevezetésénél, Marketing célok elérése érdekében, vagy egy jól megalapozott üzleti döntés segítségében nagy haszna lehet a piackutató rendszerünknek.


Milyen piackutatás lehetőséget biztosít nekem az OSN?

piackutatásEgyénre szabott piackutatási módszereink vannak, ez lehet alap termék piacralépéstől teljes piaci elemzésen át a profi piackutatsig bezárolag minden.


Mennyibe kerül a piackutatás?

A piackutatás cégére szabott egyedi kutatás több dolog függvénye lehet, de egy egyszerű termék kutatástól a teljes profi piackutatáson át mondhatni, hogy 20.000Ft-tól elmehet az ár 5.000.000-ig is. Ez függ a kutatás mértékétől. Természetesen egyeztetve az Önök igényeivel.



  • Should be Empty:


error: Másolás védve!!